13*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日成日系屋企"冇出到街唷!!

好悶"MSN又冇人傾計-3-"

跟住打左俾{丫煜}傾電話"傾左好耐"傾到我好火牙"

哎哎...死牙!*

今朝訓訓下發左個夢"旦系我知吾會實現既"

唉唉...夢境可成真嗎??

「PS: 妖M ♥ 朱古力」

2007-01-13 02:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



12*

------------------------------------------------------------------------------------------

今朝10點幾先起身"跟住玩電腦"

同人傾MSNNNN"出街唷"

去左石梨等人"跟住去左KF"

買左D杉杉"仲有隻耳環"妖K幫我帶左"

俾佢整到勁痛"刀系自己整埋落去"

跟住去左個吾知咩到坐左陣"

上車落荃灣"食野牙"

去左{潮吧}P"好正牙...

系呢年為你喊左22次"吾想再有第33次`

2007-01-12 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed