|
13* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日成日系屋企"冇出到街唷!! 好悶"MSN又冇人傾計-3-" 跟住打左俾{丫煜}傾電話"傾左好耐"傾到我好火牙" 哎哎...悶死牙!* 今朝訓訓下發左個夢"旦系我知吾會實現既" 唉唉...夢境可成真嗎?? 「PS: 妖M ♥ 朱古力」 2007-01-13 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 12* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今朝10點幾先起身"跟住玩電腦" 同人傾MSNNNN"出街唷" 去左石梨等人"跟住去左KF" 買左D杉杉"仲有隻耳環"妖K幫我帶左" 俾佢整到勁痛"刀系自己整埋落去" 跟住去左個吾知咩到坐左陣" 上車落荃灣"食野牙" 去左{潮吧}P"好正牙... 系呢年為你喊左22次"吾想再有第33次` 2007-01-12 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|