|
28* ------------------------------------------------------------------------------------------ 成朝同{豬成}煲電話粥... 笑到我死囉"haha* 男班長話今日系KF見到{昇2} 做咩牙?!!!!!!!! 上網搞乜鬼呀....好差囉""點搞嫁!! 隻耳仔好lun痛丫>"< 開始覺得佢地講既野系岩的, 你可能是個"貪新忘舊"的人;可能你也有擇朋友的條件* 我是不是信錯了你???{我不知道} [[希望他們說的是錯吧!]] 2006-12-28 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 27* ------------------------------------------------------------------------------------------ 27/12,,,今日好悶呢! 朝早去左食野"跟住買左d西餅就番屋企囉* 唉...成日系屋企超lun悶囉。 狂煲碟&&玩電腦...}} 個MSN都吾知做咩?!!!!!上左好多次先得囉~ 跟住[ 豬成 ]打泥叫我落去,,,冇落唷!* 跟住[ 光頭 ]又打泥"冇聽到"因為個時趕吾到聽牙>3<
親情 /// 友情 , 我會擇我的FD** 近來發現'''''''''' 自己卻很眼淺{♥} 今天無情地哭了__________'雙眼紅透極` 在哭時,,,很想再次抱著你=)
2006-12-27 11:31 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|