|
22* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今朝遲左起身"個電話吾響><..7點3先起身" 打俾老公"又叫我嗌佢起身"個電話冇人聽囉... 打俾牙濠"沖埋涼先出門-.-'吾LUN理佢地"有D火>_< 落車見到苗苗"一齊上去"咁遲番刀冇乜人個班房-3-" 兩堂數學- 系到發夢唸野"仆街..數學得40幾分囉"不過好過上次3分"進步左ya` 小息- 冇野做"系班房玩"儒儒話老公俾人打>_<真架??!* 兩堂英文- 對卷"作文全班最高>V<* 小息- 落左小食部"同煜鬧交"肥楠同我講話我夾埋老公玩9昇囉"有鬼牙" 兩堂科學- 好悶"睇MV..背野"系到訓教"MS.黎拍醒我-33-' 午膳- 同細佬照玩"去搵牙濠搵吾LUN到"D人話佢同老公刀系訓導室... 中文- 好鬼悶"寫野畫野"系甘同妖Y傾計"俾老馬擇名囉!* 音樂- 好擔心"系到訓"DIUU___又俾個MISS拍鬼醒" 補課完左排球比緊賽"睇左陣"老公吾知系邊"走人" 我地走個時"軒佢地又走"吾知想點囉..我地走佢先走" 佢地跟住我地"唉..驚驚地囉。個時好想你會系到...同我一齊放學" 去左食糖水"第1次食涼粉"好味唷"我愛你梁粉** 夜晚牙濠打泥"話佢真系俾人打"兩次...我刀吾知咩事" 嗌佢問清楚再講俾我聽>< PS:今日真系好吾開心囉"老公俾人打"又冇見過佢"好擔心! 只要24小時刀可以同你1齊"做乜刀冇怨*{仲有SOR煜} 好掛住你牙"吾好令我再去擔心你" 2007-01-22 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 21* ------------------------------------------------------------------------------------------ 2點幾出左石梨"搵人" 跟住同{嚕弓}去左石富"上左人地屋企" 今日終於見到{牙錦}個樣拉"個個刀話佢樣衰同淫" 我覺得好好人&&令仔囉"kaka" 玩左好耐"落左去{7人}" 行左陣"散band"得番我同{嚕弓}&{牙威} 去左石榮坐"冇啦啦有4個人行埋泥"龜泥-3-* 第1次俾龜逗囉"坐左勁耐先走得"仆街! 條龜叫我走"得番{嚕弓}一個系到"吾知有冇事>< 開始有點甜蜜的感覺*,這種甜蜜會維持多久?!!!` 2007-01-21 09:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|