|
05* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日系第一日既考試" 約左{洪}系M記門口等" 跟住系學校門口見到{曉曉}" 跟住又見到細佬佢地...跟住一齊上課室" 吾入得-3-''系到傾傾傾..落去集隊! 好多刀吾識囉"好鬼難牙" 考完拉'我地班走先...{劉志文}吾俾我走" 哈哈..{羅拔}報串俾牙SIR聽話佢扣我" 走拉"行到去馬路個時見到{東仔}佢地... 天日又系同2E一齊考"好中2考試時間唷!!! 忘記也是一種快樂和幸福吧! 你咁撚中2咪俾你囉...我而家吾要佢拉"仆街! 2007-01-05 02:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 04* ------------------------------------------------------------------------------------------ 冇野好講" 得晒囉...玩出賣" 2007-01-04 07:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|