05*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日系第一日既考試"

約左{洪}系M記門口等"

跟住系學校門口見到{曉曉}"

跟住又見到細佬佢地...跟住一齊上課室"

吾入得-3-''系到傾傾傾..落去集隊!

好多刀吾識囉"好鬼難牙"

考完拉'我地班走先...{劉志文}吾俾我走"

哈哈..{羅拔}報串俾牙SIR聽話佢扣我"

走拉"行到去馬路個時見到{東仔}佢地...

天日又系同2E一齊考"好中2考試時間唷!!!

忘記也是一種快樂和幸福吧!

你咁撚中2咪俾你囉...我而家吾要佢拉"仆街!

2007-01-05 02:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



04*

------------------------------------------------------------------------------------------

冇野好講"

得晒囉...玩出賣"

2007-01-04 07:21 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed