|
28* ------------------------------------------------------------------------------------------ 我知 你想走 ... 明知 你覺得玩厭時候 萬樣借口 ... 我信得到愛情後便大過天 ?!!` 我太犯賤 你未道別便愛多天 ... {痛恨你這情人} 我誤信我靠真心改變緣份 ... 現在有著誰 ?,其實當玩具 偶爾玩累 再遇玩具便會想追 ... 2007-01-28 03:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 27* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日朝早刀系落左去食野"食完就番屋企luuuuu~ 番到去就開機玩"好悶囉"冇人傾計"唉... 打機算"識左個人"同佢好好揪"KAKA..`* 成日系到打機&&昇仔玩SMS"好悶牙" 夜晚"上左牙婆到食飯"食完落左KF行"買左野唷!!! 跟住牙濠打泥話天日去BBQ"又話天日再打俾我系米..-3-* 番屋企拉"刀系玩SMS同MSN拉"今晚煲碟...正*3*
2007-01-27 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|