|
26* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今朝早左起身NA=)好快咁整好野出門" 去左石廣等<妖K><妖萍>"{妖K}最早泥唷"等到塔9{妖萍}先泥-3-' 第一堂落去左影班相"我地同1C系小食部等影相"我地兩班最遲囉" {牙濠}好鬼醒"第1次就俾佢識串拉><...好好玩" 今日堂堂刀幾悶下囉"訓左陣教"...ZZZZ" 中屎堂"吊左位坐又"{妖Y}同緊煜佢地玩"我坐系到發夢" 冇啦啦又哭....擒日又系今日又系"傻撚左 ..~ 落左去食飯"幫佢地買野食"上到課室狂系到玩" 好好玩牙"哈...好淫! 綜人堂"衰傾計吾聽書"俾MISS MA鬧左幾句"補課訓教"又俾MISS梁鬧" 放學去左石廣"跟住去左石榮"打俾{牙濠}" 跟住一齊去禮石"行行下又話佢地系石富"又去左石富" 上左{豬肉仔}屋企"跟住又去樓梯搵{牙威}" 佢見我食緊糖"問我仲有冇"叫我俾佢食-3-...俾左" 跟住又去{豬肉}屋企"冇去到"走... 番到屋企"開機玩"{昇仔}打泥"傾左陣收線" (ps- 而家系MSN同你講野刀冇應我) 完了? 2007-01-26 07:55 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 25* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日朝勁遲先番到學校牙"番到去刀吾駛上課室" 直接集隊"今次好鬼好玩" 雖然排左好耐刀未上"同妖Y..妖妹玩得勁開心囉" 今日堂堂刀訓吾著"好鬼悶囉"SMS又冇人玩得" 中文堂轉左上'中屎'同'普通話'..自己吊位坐"肥鳳好好玩" 英文堂又吾知做咩"轉左林姑娘上"個個系到玩"刀冇人聽佢講野囉-3- 冇啦啦又哭"隻眼紅晒....*_*跟住落去食飯" 食完番上課室"望上去3樓見到<嚕公>"好開心..ha ` 系課室同照細佬個D玩緊"系到打"牙濠吾知做咩入左泥1A" 系到幫拖"玩我-3-搞到塊面紅晒囉>< 照佢地打人"又俾L仔罰...-.-* 放學去左食糖水"跟住去左KK屋企玩"玩左陣就走" 妖妹冇啦啦流鼻血"流得勁多囉"行去石陰" 仲流....我地唸住同佢去醫院"佢牙媽又泥緊"冇去到-3- 有點失望唷"""由石陰行番屋企"有點兒{攰} PS::多謝番茄仔送左件杉杉同褲褲俾我..THZ* 我想每日刀可以同你一齊 ..` 2007-01-25 07:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|