26*

------------------------------------------------------------------------------------------

今朝早左起身NA=)好快咁整好野出門"

去左石廣等<妖K><妖萍>"{妖K}最早泥唷"等到塔9{妖萍}先泥-3-'

第一堂落去左影班相"我地同1C系小食部等影相"我地兩班最遲囉"

{牙濠}好鬼醒"第1次就俾佢識串拉><...好好玩"

今日堂堂刀幾悶下囉"訓左陣教"...ZZZZ"

中屎堂"吊左位坐又"{妖Y}同緊煜佢地玩"我坐系到發夢"

冇啦啦又哭....擒日又系今日又系"傻撚左  ..~

落左去食飯"幫佢地買野食"上到課室狂系到玩"

好好玩牙"哈...好淫!

綜人堂"衰傾計吾聽書"俾MISS MA鬧左幾句"補課訓教"又俾MISS梁鬧"

放學去左石廣"跟住去左石榮"打俾{牙濠}"

跟住一齊去禮石"行行下又話佢地系石富"又去左石富"

上左{豬肉仔}屋企"跟住又去樓梯搵{牙威}"

佢見我食緊糖"問我仲有冇"叫我俾佢食-3-...俾左"

跟住又去{豬肉}屋企"冇去到"走...

番到屋企"開機玩"{昇仔}打泥"傾左陣收線"

(ps-  而家系MSN同你講野刀冇應我)
(刀冇打俾我"我地............?!`)

完了?

2007-01-26 07:55 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



25*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日朝勁遲先番到學校牙"番到去刀吾駛上課室"

直接集隊"今次好鬼好玩"

雖然排左好耐刀未上"同妖Y..妖妹玩得勁開心囉"

今日堂堂刀訓吾著"好鬼悶囉"SMS又冇人玩得"

中文堂轉左上'中屎'同'普通話'..自己吊位坐"肥鳳好好玩"

英文堂又吾知做咩"轉左林姑娘上"個個系到玩"刀冇人聽佢講野囉-3-

冇啦啦又哭"隻眼紅晒....*_*跟住落去食飯"

食完番上課室"望上去3樓見到<嚕公>"好開心..ha   `

系課室同照細佬個D玩緊"系到打"牙濠吾知做咩入左泥1A"

系到幫拖"玩我-3-搞到塊面紅晒囉><

照佢地打人"又俾L仔罰...-.-*

放學去左食糖水"跟住去左KK屋企玩"玩左陣就走"

妖妹冇啦啦流鼻血"流得勁多囉"行去石陰"

仲流....我地唸住同佢去醫院"佢牙媽又泥緊"冇去到-3-

有點失望唷"""由石陰行番屋企"有點兒{攰}

PS::多謝番茄仔送左件杉杉同褲褲俾我..THZ*

我想每日刀可以同你一齊   ..`

2007-01-25 07:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed