11*

------------------------------------------------------------------------------------------

擒日冇啦啦係到喊"好彩牙媽睇吾到"

放學去左買野食"跟住去左洪屋企"再去梨木樹"

好好玩牙...顛到爆囉"哈哈...

終於考完試拉"

HAPPY*


這幾天..我不停地看見你"

我很想回到初初識你的日子"

每天刀可以跟你傾電話"

{很懷念...*}[我很愛你唷]

2007-01-11 06:00 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



10*

------------------------------------------------------------------------------------------

1月9號_____"

仲系考試囉"幾時先完架"仲有成兩日...

放學就番左屋企...婷B打泥"傾電電"

跟住佢泥左我屋企"嘩...佢成個人吾同晒囉!!

真系認吾出佢架-3333-'''跟住落左去買野食"見到有班男仔...

E...近睇原來系BONKY泥架!!

行行下..有人叫我既"光頭B-3-'

問佢岩岩班人"佢話屌走晒-___-"

佢地話系泥吹雞..=)同邊個吹?!!!

1月10號_____仲有11111日咋"

放學去左琦屋企玩"勁顛牙成班"haa!`

跟住就好悶拉"3點幾行番去'''''''

2007-01-10 04:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed