|
11* ------------------------------------------------------------------------------------------ 擒日冇啦啦係到喊"好彩牙媽睇吾到" 放學去左買野食"跟住去左洪屋企"再去梨木樹" 好好玩牙...顛到爆囉"哈哈... 終於考完試拉" HAPPY* 這幾天..我不停地看見你" 我很想回到初初識你的日子" 每天刀可以跟你傾電話" {很懷念...*}[我很愛你唷] 2007-01-11 06:00 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 10* ------------------------------------------------------------------------------------------ 1月9號_____" 仲系考試囉"幾時先完架"仲有成兩日... 放學就番左屋企...婷B打泥"傾電電" 跟住佢泥左我屋企"嘩...佢成個人吾同晒囉!! 真系認吾出佢架-3333-'''跟住落左去買野食"見到有班男仔... E...近睇原來系BONKY泥架!! 行行下..有人叫我既"光頭B-3-' 問佢岩岩班人"佢話屌走晒-___-" 佢地話系泥吹雞..=)同邊個吹?!!! 1月10號_____仲有11111日咋" 放學去左琦屋企玩"勁顛牙成班"haa!` 跟住就好悶拉"3點幾行番去''''''' 2007-01-10 04:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|