22*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日系冬至聯歡會...

朝早番學見到拔拔""

一齊塔車______-好q囉佢!

落車見到VICKY,,同佢1齊"

行行下,,拔拔吾見左*吾理佢lu........

番到學..企左好耐~`跟住抽獎"

好彩抽吾中姐....haha`!

跟住上左禮堂睇野...第1個女仔唱得好好聽囉!

so gd=)I like[♥♥]第一名>V<*

11點半番左課室...

開頭都吾悶既..系咁食系咁食!

好好味*V*好少野食咋-3-"

跟住勁悶囉..個戲又吾好睇wor=]

放學..好開心♥吾悶拉!

去左1CCCC,,未放"我地玩度1C個門///跟住佢地鎖埋度門!

跟住去左1B食野&&玩...好過我地班好多`

1E好慘囉﹏仲要讀書。難怪精英班=3=

走人@.@洪&&曉曉&&琦去左我屋企,,

我地系咁玩個MSN*}}好好笑*'笑到個個訓晒落地下*

夜晚"出左荃灣...

去食米線`妖..食食下有隻細細既蚊**[DIUUUU`]

番屋企個時;見到亞MING~

擒日又見到..今日又見到><我吾要食回頭草!```~

ps:  THZ你個聖誕禮物唷=)THXXXXX"""

不再白白等你`!

囍歡一個沒可能既人'''不如不再愛他而忘記他吧,,

2006-12-22 05:50 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



21*

------------------------------------------------------------------------------------------

21/12...而家系學校'

上緊I.T堂`考試牙"好勁,,好多都識!

冇帶書,,問傻標借左!

岩岩落樓梯個時,見到北仔(BONKY)...

同MISS張講-  佢(我)擺明系xxx條女NA=]

我-  我都吾系*o爆....

冇拉拉西仔(牙肥)&&肥哥哥&&東仔(+駿)出左梨....'''''''''''''

西-  你系就系拉..吾好吾認拉*嵐嵐=))*

我-  哎...都話吾系囉。我都吾系中2佢....

跟住北仔(BONKY)跟我做番個個動作同埋我講果句野囉﹏..

可愛~好得意牙佢*>333333<

放學去左梨木樹食野,,冇留堂班添今次~

番屋企..見到ming'好怕~

 

ps;第1次同你面對面講野,好開心a*日日都咁就好拉!

哎...吾好再屈我拉=)吾該><

2006-12-21 03:05 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed