|
22* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日系冬至聯歡會... 朝早番學見到拔拔"" 一齊塔車______-好q囉佢! 落車見到VICKY,,同佢1齊" 行行下,,拔拔吾見左*吾理佢lu........ 番到學..企左好耐~`跟住抽獎" 好彩抽吾中姐....haha`! 跟住上左禮堂睇野...第1個女仔唱得好好聽囉! so gd=)I like[♥♥]第一名>V<* 11點半番左課室... 開頭都吾悶既..系咁食系咁食! 好好味*V*好少野食咋-3-" 跟住勁悶囉..個戲又吾好睇wor=] 放學..好開心♥吾悶拉! 去左1CCCC,,未放"我地玩度1C個門///跟住佢地鎖埋度門! 跟住去左1B食野&&玩...好過我地班好多` 1E好慘囉﹏仲要讀書。難怪精英班=3= 走人@.@洪&&曉曉&&琦去左我屋企,, 我地系咁玩琦個MSN*}}好好笑*'笑到個個訓晒落地下* 夜晚"出左荃灣... 去食米線`妖..食食下有隻細細既蚊**[DIUUUU`] 番屋企個時;見到亞MING~ 擒日又見到..今日又見到><我吾要食回頭草!```~ ps: THZ你個聖誕禮物唷=)THXXXXX""" 不再白白等你`! 囍歡一個沒可能既人'''不如不再愛他而忘記他吧,, 2006-12-22 05:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 21* ------------------------------------------------------------------------------------------ 21/12...而家系學校' 上緊I.T堂`考試牙"好勁,,好多都識! 冇帶書,,問傻標借左! 岩岩落樓梯個時,見到北仔(BONKY)... 北仔同MISS張講- 佢(我)擺明系xxx條女NA=] 我- 我都吾系*o爆.... 冇拉拉西仔(牙肥)&&肥哥哥&&東仔(+駿)出左梨....''''''''''''' 西- 你系就系拉..吾好吾認拉*嵐嵐=))* 我- 哎...都話吾系囉。我都吾系中2佢.... 跟住北仔(BONKY)跟我做番個個動作同埋我講果句野囉﹏.. 可愛~好得意牙佢*>333333< 放學去左梨木樹食野,,冇留堂班添今次~ 番屋企..見到ming'好怕~
ps;第1次同你面對面講野,好開心a*日日都咁就好拉! 哎...吾好再屈我拉=)吾該>< 2006-12-21 03:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|