17*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日起身起得好辛苦牙"好眼訓牙"

吾lun想起囉!!唉...

哈哈*細佬終於記得拎番件JACKET俾我拉>V<

冇拉拉又有張P.17~好無奈囉'''刀吾知幾時俾人告既"

科學x2-   訓左成兩堂"跟住有糖派"即刻彈起身拎左再番..派左得55分-3-

小息-    吾記得左添-3-"

PEx2-    幫人數野"點知系到淋雨*

小息-    冇牙"刀系咁"

中文-    老馬好lun煩囉"收皮拉!!!!

宗初-   喊成堂"冇聽過書...><

LUNCHTIME-    仲喊緊"喊完成隻眼{種}晒..紅晒囉"

綜人x2-    好鬼悶"好咩心情"派左有106分..150分最高*

補課-    數學牙..救命"悶LUN死囉"

勁搞笑..笑到死"我同妖Y玩野"系到嗌令仔"本來系叫儒儒既"

佢吾肯應囉"反而牙SIR應左"DIU..令仔冇佢份囉!!

笑左成幾分鐘"跟住俾佢屌...!!

放學系門口見到{F先生}"第1次見佢著得咁令囉"

卡卡...勁令牙"SUPPP你__XP=)

THZZ你地"系我喊既時候你地安慰我"

刀THZZ你地"我喊緊系你地哄番我笑既"

2007-01-17 07:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



16*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日要番學校口試"

約左{妖Y}{妖琦}{妖K}系7仔等"

唉..又要早起身"慘慘唷!!

今朝訓教個時發緊個"嚇到我死牙"

系講:::[[我約左D FD去BBQ"跟住我訓到3點幾"冇去到BBQ...

第2日約佢地番學"跟住上緊堂"冇拉拉電話響"跟住我聽..真系有人講野"

原來我真系電話響...<昇2>打泥"我問佢而家幾點"佢話7點半"死囉"

我以為真系訓到3點幾遲到牙..]]*

好彩佢打泥既又"吾系我真系吾知訓到幾點囉*THZZ唷>V<

1番到去就見到L仔"又系到鬧我地班"

跟住妖Y*妖K*妖琦*妖Q"泥左我屋企"

間屋冇拉___"好勁"妖Y食左3個杯面"

落左街打波"又俾我見到`M少`..

跟住同豬成講電話"佢講左樣M少既野俾我聽"

o 晒咀...唸左成日""唉!!

YOU MAKE ME CRY,

MAKE ME SMILE?  

2007-01-16 07:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed