|
17* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日起身起得好辛苦牙"好眼訓牙" 吾lun想起囉!!唉... 哈哈*細佬終於記得拎番件JACKET俾我拉>V< 冇拉拉又有張P.17~好無奈囉'''刀吾知幾時俾人告既" 科學x2- 訓左成兩堂"跟住有糖派"即刻彈起身拎左再番..派左得55分-3- 小息- 吾記得左添-3-" PEx2- 幫人數野"點知系到淋雨* 小息- 冇牙"刀系咁" 中文- 老馬好lun煩囉"收皮拉!!!! 宗初- 喊成堂"冇聽過書...>< LUNCHTIME- 仲喊緊"喊完成隻眼{種}晒..紅晒囉" 綜人x2- 好鬼悶"好咩心情"派左有106分..150分最高* 補課- 數學牙..救命"悶LUN死囉" 勁搞笑..笑到死"我同妖Y玩野"系到嗌令仔"本來系叫儒儒既" 佢吾肯應囉"反而牙SIR應左"DIU..令仔冇佢份囉!! 笑左成幾分鐘"跟住俾佢屌...!! 放學系門口見到{F先生}"第1次見佢著得咁令囉" 卡卡...勁令牙"SUPPP你__XP=) THZZ你地"系我喊既時候你地安慰我" 刀THZZ你地"我喊緊系你地哄番我笑既" 2007-01-17 07:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 16* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日要番學校口試" 約左{妖Y}{妖琦}{妖K}系7仔等" 唉..又要早起身"慘慘唷!! 今朝訓教個時發緊個夢"嚇到我死牙" 系講:::[[我約左D FD去BBQ"跟住我訓到3點幾"冇去到BBQ... 第2日約佢地番學"跟住上緊堂"冇拉拉電話響"跟住我聽..真系有人講野" 原來我真系電話響...<昇2>打泥"我問佢而家幾點"佢話7點半"嚇死囉" 我以為真系訓到3點幾遲到牙..]]* 好彩佢打泥既又"吾系我真系吾知訓到幾點囉*THZZ唷>V< 1番到去就見到L仔"又系到鬧我地班" 跟住同豬成講電話"佢講左樣M少既野俾我聽" o 晒咀...唸左成日""唉!! YOU MAKE ME CRY, MAKE ME SMILE? 2007-01-16 07:45 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|