30*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日11"30先起身牙..

好眼訓唷zzzz""

差吾多成個下午系到打機...好lun死囉`

今日{牙婆}生日唷*出去食飯....

本來天日同{wing表姐}同埋佢d fd出去倒數既﹏"

旦系我就同{羅拔}個d出...(ps:記得打俾我牙!)

哎,,,"吾知天日好吾好玩呢?!!!好期待唷>3333333<

今晚要早d訓先得拉!!!!

驚今晚訓吾著添...

2006-12-30 02:10 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



29*

------------------------------------------------------------------------------------------

今日好晏先起身...

起左身就開msnnnn`

我知點解上網咁差拉*原來系台灣地震-3-

妖...搞到上網差到乜咁!!!

樓下有野玩"同<佩佩><敏敏>落去。

好鬼悶囉。落到去見到<佩欣>佢地...玩左陣~

跟住又見到<言言>個d,,,吾見<維維>..有d可惜添>3<"""""""

哈﹏見到<豬成>牙***見到幫人睇檔...玩下佢先____]]

跟住又見到<拔拔><丫1><何貴>...勁搞笑囉。

俾我見到偷影-3-即刻叫<佩佩>吾好郁...

跟住落左2樓玩機...'<羅拔>佢地見到我地系到玩~跟住又泥玩...

笑到我肚痛爆牙..哈哈!!!!!!

跟住叫我地鋤啤...玩左1次就吾玩丫!

<羅拔>系咁俾<敏儀>鬧...好搞笑!<拔拔>好無奈囉個樣"

去番玩機﹏跟住<羅拔>又系到叫____又過埋泥玩機=)

跟住佢地就去左踢波..我地就番屋企囉!

可否改掉眼淺習慣,,'`*我得很了:_}}

我又了*"雙眼...

和你們一起時’什麼都忘記‥只有快樂。!

雖然你地系一班損友//||旦我吾理...你地系[最佳損友]

明知我吾中2佢..旦系你仲要同佢玩囉。

得囉!!!冇lun野講...吾再理你~

2006-12-29 05:51 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



LamB9580
暱稱: `!Am莓*
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
RSS 訂閱
RSS Feed