|
30* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日11"30先起身牙.. 好眼訓唷zzzz"" 差吾多成個下午系到打機...好lun死囉` 今日{牙婆}生日唷*出去食飯.... 本來天日同{wing表姐}同埋佢d fd出去倒數既﹏" 旦系我就同{羅拔}個d出...(ps:記得打俾我牙!) 哎,,,"吾知天日好吾好玩呢?!!!好期待唷>3333333< 今晚要早d訓先得拉!!!! 驚今晚訓吾著添... 2006-12-30 02:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 29* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日好晏先起身... 起左身就開msnnnn` 我知點解上網咁差拉*原來系台灣地震-3- 妖...搞到上網差到乜咁!!! 樓下有野玩"同<佩佩><敏敏>落去。 好鬼悶囉。落到去見到<佩欣>佢地...玩左陣~ 跟住又見到<言言>個d,,,吾見<維維>..有d可惜添>3<""""""" 哈﹏見到<豬成>牙***見到幫人睇檔...玩下佢先____]] 跟住又見到<拔拔><丫1><何貴>...勁搞笑囉。 俾我見到偷影-3-即刻叫<佩佩>吾好郁... 跟住落左2樓玩機...'<羅拔>佢地見到我地系到玩~跟住又泥玩... 笑到我肚痛爆牙..哈哈!!!!!! 跟住叫我地鋤啤...玩左1次就吾玩丫! <羅拔>系咁俾<敏儀>鬧...好搞笑!<拔拔>好無奈囉個樣" 去番玩機﹏跟住<羅拔>又系到叫____又過埋泥玩機=) 跟住佢地就去左踢波..我地就番屋企囉! 可否改掉眼淺的習慣,,'`*我哭得很透了:_}} 我又哭了*"雙眼很紅... 和你們一起時’什麼都忘記‥只有快樂。! 雖然你地系一班損友//||旦我吾理...你地系[最佳損友] 明知我吾中2佢..旦系你仲要同佢玩囉。 得囉!!!冇lun野講...吾再理你~ 2006-12-29 05:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|