|
24* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日又鬼左起身-333-而家整鬧鐘刀冇用" 番到學校"即刻出門睇下<老公>番泥未" 睇左勁耐囉"打鐘刀未番...番課室拉> < 第1堂落左禮堂睇表演"頂...悶鬼死牙"系課室訓仲好拉" 見到<牙濠>番"見到<老公>番拉" 只系數學堂訓左陣"其他堂刀玩sms" 午膳'''''打俾<牙濠>問佢系邊"俾人停課-333- 佢同老公"佢地兩個就好拉"吾駛上堂仲成日傾計" 我又落去先"落左扮睇書"其實系睇人....*3* 打鐘luu~真系快...吾想上去"個個MISS叫我地上去" 廢事俾佢鬧"同佢講{老師你今日好令啵!}跟住即刻閃番課室*.. 放學"陪<妖K>佢地買野食"跟住送佢地番屋企先" 見到<牙肥><牙威?>..行多陣又見到<老公>"見到佢牙"好開心囉..傻撚左。 上左<妖K>屋企"玩左陣"老公佢地打泥叫我落去"咪落囉" 去左石天"坐系到傾計"跟住去左禮石" 哈哈..笑到我仆街囉*我玩<牙肥>"俾我玩到..後尾識串左"KAKA" 6點幾走左LU~塔車番屋企"又話打俾我囉"又冇打>"< PS:仆街"收皮拉你" 愛你一日比一日多_______*} 2007-01-24 09:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 23* ------------------------------------------------------------------------------------------ 今日又遲左起身囉"個電話響刀再訓-333- 番學見到{盈盈}"傾左幾句"跟住見到{朱世陶}" 一入到學校就見到L仔"系到鬧緊人...BONKY個D-3-" 今日好呆牙成個人刀"狂系到唸野" 英文堂呆晒囉"本來系到訓教唸野"俾MISS梁叫左答問題" 叫我企起身"我唸緊野冇企到"叫左3次先起左"跟住罰企...* L仔教設計牙"仆街拉今次"幾搞笑牙佢"隔泥房2E上緊堂" 見到{劉志文}"系到同佢玩口語"傻笑系到"傻左-0-'''''' 牙濠同牙峰刀冇番"SMS同牙濠"又吾同台>"<吾理照SD... 週會系F.5同F.7畢業情懷"開頭好鬼悶"有D搞笑"聽到D歌" 唸起同佢一齊個時"又唸遲D可能見吾番佢"吾知佢下年會吾會再讀" 傻左...冇啦啦系到喊"我真系中2你架"吾好玩我牙" 妖妹嬲lun左佢地3個"我陪妖妹番屋企先"陪下佢拉.. 番到屋企"玩勁舞"又系到唸d吾開心既野;;,,你系咪玩我..個d"* 全部MISS晒"牙峰上左線"旦系刀冇@我囉" BONKY同我講野"傾左好多"吾知邊個講系真牙><... 你而家冇打俾我"冇@我" {是你不找我拉' 甚至不理我拉'} 2007-01-23 08:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|