今日,
我放學之後,
就去禮堂到做野啦,
未做之前,
我咪去家政室到睇我個班正野啦,
之後我想走個時,
我見到門口到有位某人用斜視的眼光望著我,
又話唔想見到我,
見到我咪當見唔到囉,
我知你地唔想見到我,
我就算見到你地,
我都當唔識你地or見唔到你地啦,
你地想點呀其實,
有野想同我講,
咪來我日記到講,
唔洗見到我,
就用斜視的眼光呀,
算啦,
唔講呢樣野啦,
都係講番係禮堂做咩啦,
我地一班人係禮堂到準備星期5周會的表演,
我冇做到演員,
但我做台後的工作人員,
都好呀!!
見到d演員係到做畫x,
真係好可愛呀,
又時笑就笑到肚都痛,
重知情節好好啦,
好啦,
講住先,
下一次再講吧,
再見!!!
|