唔知點解 今日右邊個搏頭勁痛!!!
搞到好似成個老人家咁......
at last I realize what happened
maybe you are not the one I'm waiting for
maybe I'm not the one you are waiting for
今日 上堂無乜野講......
唉 太多 projects la.......份份都趕住交.........痴線 ga!!!
好羨慕 d 人可以去 camp
點解咁正 有咁多野玩 ga......我就無份......
一諗起 d project 就坐立不安.........
算 la 今日都係收皮
留返 d 氣做 project
Wu! 咁就星期四 la......
d 時間唔經唔覺真係過得好快.......
唉 搞錯 ar......咁鬼多 project ga 一時間邊做得哂 ar
如果 3A 係精英班 咁何解會咁Q多嘢做 ga?!
都唔明個校長諗乜 次次比 d 咁桀 ge 野人
無計 我班肩負重任 日後學校 ge 生與死 都睇你地
真係唔 shine 唔得
3rd Battalion Able company
今日 真係悶到嘔
完全係以打機度日 打到自己比部機早左爆機
可能 d同學仔都去哂拜山吧
不過 原來 C-Fu佢地係出左街玩 ga ==""
真係惨......住喺 TKO 好似與世隔絕咁......
查實 我今日都無乜野講
不過講真 我都唔想坐喺X賜隔離 大家無共同 ge channel
( 我唔係阿賜嗰挺人!!! 我唔會講 d 咁ge 野!!! )
而且 個位仲要咁偏!!!
三個男仔坐埋一齊 0.0
今日 3A大事 調位 la!!!
我被調到天涯海角 仲要同X賜坐!!!
懷疑某人 ge 坐位係咪經過精心安排 0.0
算 la 坐邊都係最後一年 兩個月容乜易過 ar
今日 又係中五惜別會 bo
唉 可惜我無緣參與你地 ge 中五惜別會 ar 到時應該返唔到嚟
更可況 你地嗰陣都分開去到唔同班
時間倒數得好快
勸某人 唔好再嬲 一d都唔值得 望你快d好返