今日 年初三 以曆法計算 係我家姐 ge 生日
所以 我今日都叫食左個ok好食 ge 朱古力蛋糕
唉 蛋糕 除左上年 ge 生日 有d好心 ge 朋友知我生日 買左個蛋糕同我慶祝
父母由幾時開始無再買蛋糕俾我 我已經唔記得 不過算 la 生日? out of nothing at all not meaningful
今日聽左一首歌 喺度諗 點解 有d 野會改變 有 d 野唔會改變
有d人話有d野係整定 係命運ge安排(命硬) 我就唔信命 我覺得 有心去做 一定會做到 可能係老豆遺傳 la
不過 隨住開始大個 慢慢發現 原來有 d 野的確唔到自己話事
嘗試去努力挽回一d野 相信只要唔放棄就可以成功 可惜....我控制唔到結果....究竟 係咪真係整定?
結果 係唔可能由一個人話到事 亦難以以一個人ge力量去改變
有時侯 我真係感覺到好唔憤氣 無奈 我的確係做唔到d乜......
也許 我真的要認命........
|