成日都唔記得打日記
事關都幾忙吓 勤力同 人MSN 就唔勤力打日記 =="
講真 其實呢個日記扳 我所打 ge 野 都唔係全部我想講 ge 野
因為我實在唔敢講 亦唔想提起 一d 過去唔開心 ge 事
成日同自己講 唔開心?抹左去就算 la
我就好似 將d 唔開心 ge 事 收埋左記憶中ge 一二角
我儘可能都唔去記 甚至迫自己唔去記
種種 ge 做法 到頭來只係令自己更意識到佢地仍然存在
同時 我就更加迫自己去唔承認佢地
至少 仍然要俾個樣人睇 "我係開心"
昨晚 我喺張牀度忍唔住 喺祈禱 ge 時候喊左出嚟
我明白到 原來我都好自私
每一次 ge 禱告 過往都係為自己 卻忽略左好多身邊 ge 野 ...家人...朋友...
所以 我許左個願 祈求主會實現
願主祝福我 ge 家人 願主祝福她永遠快樂 Amen...
|