今日 喪去拜年 慈雲山千里長征 行樓梯當做運動 真係好掂
一樣令人閈心 ge 野 總會令人唔開心
夜晚 有位朋友比左 d sad ge love story 我睇
(真係一生 ge 第一步......睇 d 咁 ge 野 ==")
話說有個女仔鐘意左個男仔 可惜個男仔又唔鐘意個女仔
搞到個女仔喊到自殺咁濟
講真 我從來由細到大都唔俾自己睇 d 咁 ge 野
因為 我認為呢 d 野輕則令人沉於幻想 重則令人喪失理性
好多時 現實的確同幻想有好多出入 最慘 ge 時侯 莫過於要 face the truth
可能因此 所以有人話現實係殘浩 當然 現實係較為冇乜人情味
不過 細想一切係完美 ge 時侯 一個人會變成點?
如果故事入面 個男仔話會忘記呢件事 同個女仔做返普通朋友 個女仔仲會唔會再喊 le?
無可否認 個女仔可能愛個男仔愛得幾深 不過 我認為佢地之間會多左幅牆
個男仔冇做任何野 而係個女仔會起幅牆俾自己 點解? 因為佢放唔開自己 放不下
好難接受 ge 事實 無錯 有時 一d野真係唔到自己話事忘
經不起考驗 怎能再站起來 忘記 看似無可能吧 一切 都係安排嗎? 也許是
人生就係咁 有甜 有酸 有苦亦有辣 喺食緊苦 ge 時候 無人會知自己再會唔會食甜
一生人 可以為有多少個你所愛人的人下淚? 無人知
請帶着微笑 看看世界 樂觀點 在結束時笑着看過去
|