好耐都冇打日記啦,因為最近比較多野做,
同埋冇咩特別事發生,所以都停左一段時間,
呢排工作量小左d,所以返到屋企都冇咁累,
仲有唔洗ot呢,所以都可以6點前返到屋企,
開始慢慢適應工作,手上的痛都減小左好多,
因為手上都起滿<枕>了,加厚左手上的皮,
所以保護性高左,前兩日中秋節我都冇出到街,
因為我都唔想出街,一來累啦二來唔想搞咁多野,
想安安份份係屋企,因為我唔想比人話我成日出去玩,
我工作以來我比從前更加定性,唔想夜晚出埋咁多夜街,
唔想人地去擔心我去向,所以我好多時都係留係屋企,
感情上亦都有好轉,我希望妳講0既說話唔係一時三刻,
我希望妳真係做得到,機會真係比得太多,
如果再比我知道一件關於妳同『佢』0既事,我就會即時離開,
我唔會再比任何機會妳,希望妳會珍惜呢一次,亦都係最後一次,
呢排冇咩事發生,所以我日記唔會好以以前咁,咁多字............
只要簡短交帶就會另人容易明白,我會開始寫返日記的。
《《工作上開始被認同,很快就會升職》》
|