| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
好耐都冇寫過日記!!  |
分類: 未分類 |
真係好耐都冇寫過日記,可能真係工作太忙啦,
最近工作開始順利,我好快就上手了,
但識做還識做,我的工作都係雖要一d牌照,
我下個月就會去考牌,令我工作更上一層樓,
呢兩個月真係用左好多錢,讀完書學費三萬,
買左架新車用左三萬蚊,宜家要考牌用一萬五千,
好彩我有親人係身邊,我都仲負擔得起,
呢排好累.......成日都好想唔夠訓咁,
但又唔係夜訓wo,真係唔知點解,
唔知係咪壓力大左呢?真係想比自己放鬆一下,
不過當想被自己放鬆既時間,問題又開始出現煩擾我,
感情問題一直係我好大既遺憾,到現在一刻我都未能解決,
有時候我真係想放低晒所有野,只顧我自己工作,
我想係事業上有一番作為,我真係好鐘意份工,
呢排要係香港工作,又要出差內地工作,
工作完要出一大輪報告,又忙著考試溫書,
真係有d頂唔住,願工作順順利利。
我的新車:    
|
| 發表時間:2009-03-17 05:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|