今日同平時一樣咁起身返工食野,
同平時唔一樣0既係呀健女朋友語氣唔同左,
當我知道呀健會比人抄0既時候,我都有諗過會唔會係我做野太好,
宜比人睇得到佢工作效率下滑要抄佢呢,係咪我問題呢?
我真係覺得好唔好意思,我做野就覺得人地比得起錢我,
我就要做到最好比人,到左食晏我同樣同班兄弟打機,
到左放工班兄弟同我一齊走,同我講左好多野,
話呀健今日講左我好多壞話,話我搶晒d野做,話我對d兄弟指指點點,
話我扮晒野,我吊佢老母西,我真係好撚嬲,
話我搶野做,係大佬叫佢做野,佢唔應人唔理,
大佬先叫我幫幫手,公司咁大咁多野做,
難度我一個人真係做得晒?話我指指點點,
我好以日日都比d兄弟叫我做呢樣果樣wo,
叫班兄弟小心d,話佢走左我實比面色人睇扮大佬,
我從來都冇諗過,我只係做返自己野,人唔煩我我唔煩人就最好啦,
你咁樣離間我同班兄弟,你冇野呀下,好彩我班兄弟都知咩事,
個個都撐我,如果唔撐我都唔會將佢講d野話晒我知啦,
但我真係唔底,我知道你比人抄心情係點,
但都唔可以將咩都賴晒落我到,我冇做過講到我真係有大過咁,
好彩我放工先知,如果做緊野比我聽到,我實反台吊柒佢,
你係咁做得野唔洗請咁多日假啦,你話我搶野做我覺得你係唔想做,
俾晒我做囉,你唔捱得辛苦你走冇問題,但唔好咁多野講,
我做唔做到野唔係你睇,係d大佬主管睇,
仲有呀,你走左一定升我架咩,我實比人升硬架?
如果唔係升我,咁你係咪收返d說話先,定話我抵撚死做咁多野都唔升你,
好彩你得19歲,人情細顧可以慢慢學,今次就當你一個教訓啦,
唉.......叫我點面對班兄弟,我真係想遲職,有d兄弟明唔係個個都明架嘛,
好累呀咩都冇晒心情做。
《《衰野點解咩都係我架...工作...愛情》》
一個人最大的缺點不是自私、多情、 野蠻、 任性,
而是偏執地愛一個不愛自己的人。
|