<
 
Leader2008
暱稱: AlienChan(leader)
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出差
真係黑~~
好耐都冇寫過日記!!
又打風喇!!
第一次咁嬲!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
張小嫻
喜歡了一個人,但是你身邊或他身邊已經有另外一個人了。每次跟他見面也很快樂,分手之後卻很徬徨,要不顧一切走在一起嗎?不是不可以,只是,這樣做的話,大家都 要犧牲很多,大家都會很痛苦,尤其一腳踏兩船的那一個。喜歡一個人,當然不希望他受到折磨,於是,只好不再接近他,寧願大家一起忍受那小小的痛苦、小小的寂寞、小小的思念……
現在雖然不能一起,甚至將來也不會一起,然而,那微小的痛苦,卻能滋養生命,讓你知道,永遠有一個人,遠遠的、輕輕的愛著你。
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
><
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 59
今日人氣: 9
累積人氣: 2189
2008 年 10 月 2 日  星期四   晴天


第一次咁嬲!! 鬱悶 分類: 未分類

今日同平時一樣咁起身返工食野,

同平時唔一樣0既係呀健女朋友語氣唔同左,

當我知道呀健會比人抄0既時候,我都有諗過會唔會係我做野太好,

宜比人睇得到佢工作效率下滑要抄佢呢,係咪我問題呢?

我真係覺得好唔好意思,我做野就覺得人地比得起錢我,

我就要做到最好比人,到左食晏我同樣同班兄弟打機,

到左放工班兄弟同我一齊走,同我講左好多野,

話呀健今日講左我好多壞話,話我搶晒d野做,話我對d兄弟指指點點,

話我扮晒野,我吊佢老母西,我真係好撚嬲,

話我搶野做,係大佬叫佢做野,佢唔應人唔理,

大佬先叫我幫幫手,公司咁大咁多野做,

難度我一個人真係做得晒?話我指指點點,

我好以日日都比d兄弟叫我做呢樣果樣wo,

叫班兄弟小心d,話佢走左我實比面色人睇扮大佬,

我從來都冇諗過,我只係做返自己野,人唔煩我我唔煩人就最好啦,

你咁樣離間我同班兄弟,你冇野呀下,好彩我班兄弟都知咩事,

個個都撐我,如果唔撐我都唔會將佢講d野話晒我知啦,

但我真係唔底,我知道你比人抄心情係點,

但都唔可以將咩都賴晒落我到,我冇做過講到我真係有大過咁,

好彩我放工先知,如果做緊野比我聽到,我實反台吊柒佢,

你係咁做得野唔洗請咁多日假啦,你話我搶野做我覺得你係唔想做,

俾晒我做囉,你唔捱得辛苦你走冇問題,但唔好咁多野講,

我做唔做到野唔係你睇,係d大佬主管睇,

仲有呀,你走左一定升我架咩,我實比人升硬架?

如果唔係升我,咁你係咪收返d說話先,定話我抵撚死做咁多野都唔升你,

好彩你得19歲,人情細顧可以慢慢學,今次就當你一個教訓啦,

唉.......叫我點面對班兄弟,我真係想遲職,有d兄弟明唔係個個都明架嘛,

好累呀咩都冇晒心情做。

《《衰野點解咩都係我架...工作...愛情》》

一個人最大的缺點不是自私、多情、 野蠻、 任性,
而是偏執地愛一個不愛自己的人。

發表時間:2008-10-02 07:14 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Leader2008 的日誌)


CHIIAN_123 於 2008-10-02 09:40 PM 發表:
路過....
送上cm'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]