<
 
Leader2008
暱稱: AlienChan(leader)
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出差
真係黑~~
好耐都冇寫過日記!!
又打風喇!!
第一次咁嬲!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
張小嫻
喜歡了一個人,但是你身邊或他身邊已經有另外一個人了。每次跟他見面也很快樂,分手之後卻很徬徨,要不顧一切走在一起嗎?不是不可以,只是,這樣做的話,大家都 要犧牲很多,大家都會很痛苦,尤其一腳踏兩船的那一個。喜歡一個人,當然不希望他受到折磨,於是,只好不再接近他,寧願大家一起忍受那小小的痛苦、小小的寂寞、小小的思念……
現在雖然不能一起,甚至將來也不會一起,然而,那微小的痛苦,卻能滋養生命,讓你知道,永遠有一個人,遠遠的、輕輕的愛著你。
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
><
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 59
今日人氣: 20
累積人氣: 2232
2008 年 10 月 3 日  星期五   晴天


又打風喇!! 開心 分類: 未分類

今日起身打1號風球,出面明顯大風左好多,

但出門口就冇落雨,去到火炭買完麵包就開始有小小雨啦,

今日黎左兩個新人,但我覺得好多人走左,

有d比人抄左有d自己唔做,到左食晏仲有d走埋,

唔知點解咁多人走,唔知係唔舒服定係琴日聽左有人講野,

不過好彩走果d都唔係平時我玩開果班,

今日成日都好以係到玩咁,一路做野一路吹水,

仲要個個都好以好活躍,好多野講,

成日疾黎疾去真係好好笑,下就過得好快就收工啦,

放左工仲驚落雨所以行快左兩步,到左火車站就放心了,

今日出左糧單,人工都算不錯,雖然唔夠以前高人工,

都係得九千幾蚊,不過工作時間真係短左好多,

五點鐘就收工啦,以前起碼麵都夜晚10點,

返到屋企電視都冇得睇,宜家鐘意做咩都得,

可以做我鐘意做0既運動,唔知個風幾時先打到黎呢?

希望唔好星期日啦。

《《有時係屋企都幾悶下,返工都ok開心》》

忘記是很痛苦的, 從前如是,今天也如是。

不過,以前的痛苦是因為記不起,今天的痛苦,

卻是怕自己無法忘記。

發表時間:2008-10-03 06:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Leader2008 的日誌)


ghostice 於 2008-10-06 09:36 PM 發表:
COmmENT 4* 哥哥'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]