今日起身打1號風球,出面明顯大風左好多,
但出門口就冇落雨,去到火炭買完麵包就開始有小小雨啦,
今日黎左兩個新人,但我覺得好多人走左,
有d比人抄左有d自己唔做,到左食晏仲有d走埋,
唔知點解咁多人走,唔知係唔舒服定係琴日聽左有人講野,
不過好彩走果d都唔係平時我玩開果班,
今日成日都好以係到玩咁,一路做野一路吹水,
仲要個個都好以好活躍,好多野講,
成日疾黎疾去真係好好笑,下就過得好快就收工啦,
放左工仲驚落雨所以行快左兩步,到左火車站就放心了,
今日出左糧單,人工都算不錯,雖然唔夠以前高人工,
都係得九千幾蚊,不過工作時間真係短左好多,
五點鐘就收工啦,以前起碼麵都夜晚10點,
返到屋企電視都冇得睇,宜家鐘意做咩都得,
可以做我鐘意做0既運動,唔知個風幾時先打到黎呢?
希望唔好星期日啦。
《《有時係屋企都幾悶下,返工都ok開心》》
忘記是很痛苦的, 從前如是,今天也如是。
不過,以前的痛苦是因為記不起,今天的痛苦,
卻是怕自己無法忘記。
|