<
 
Leader2008
暱稱: AlienChan(leader)
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出差
真係黑~~
好耐都冇寫過日記!!
又打風喇!!
第一次咁嬲!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
張小嫻
喜歡了一個人,但是你身邊或他身邊已經有另外一個人了。每次跟他見面也很快樂,分手之後卻很徬徨,要不顧一切走在一起嗎?不是不可以,只是,這樣做的話,大家都 要犧牲很多,大家都會很痛苦,尤其一腳踏兩船的那一個。喜歡一個人,當然不希望他受到折磨,於是,只好不再接近他,寧願大家一起忍受那小小的痛苦、小小的寂寞、小小的思念……
現在雖然不能一起,甚至將來也不會一起,然而,那微小的痛苦,卻能滋養生命,讓你知道,永遠有一個人,遠遠的、輕輕的愛著你。
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
><
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 59
今日人氣: 3
累積人氣: 2215
2008 年 9 月 23 日  星期二   晴天


又打風!! 開心 分類: 未分類

琴晚以經1號風球,今日起身都覺得好鬼大風,

呢排食好小野,夠吊住自己條命就算,

早上一個麵包一杯奶茶,晏就兩個麵包一杯水,

不過我真係唔覺得肚餓,可能不嬲都係食好小野,

呢排真係冇咩野做,係公司都係好空閒,

成日冇野做都要搵野黎做,仲辛苦過真係有野做,

因為冇野做時間好以過得好慢咁,

到左差唔多放工先知會掛8號風球,

頂.......放左工先黎打8號,一定打唔到聽日啦,

放工返到屋企媽咪冇煮飯,又冇買飯我決定左唔食,

因為我好累好快都訓教啦,食小一餐好過食小D野,

今日就打咁多啦。

《《打風冇得做GYM》》

發表時間:2008-09-23 08:15 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Leader2008 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]