<
 
Leader2008
暱稱: AlienChan(leader)
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出差
真係黑~~
好耐都冇寫過日記!!
又打風喇!!
第一次咁嬲!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
張小嫻
喜歡了一個人,但是你身邊或他身邊已經有另外一個人了。每次跟他見面也很快樂,分手之後卻很徬徨,要不顧一切走在一起嗎?不是不可以,只是,這樣做的話,大家都 要犧牲很多,大家都會很痛苦,尤其一腳踏兩船的那一個。喜歡一個人,當然不希望他受到折磨,於是,只好不再接近他,寧願大家一起忍受那小小的痛苦、小小的寂寞、小小的思念……
現在雖然不能一起,甚至將來也不會一起,然而,那微小的痛苦,卻能滋養生命,讓你知道,永遠有一個人,遠遠的、輕輕的愛著你。
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
><
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 59
今日人氣: 4
累積人氣: 2319
2008 年 9 月 24 日  星期三   晴天


冇早餐食T.T 開心 分類: 未分類

 今日起身睇下電腦3號風球,死都唔好信佢開埋電視睇,

都係3號風球,唔緊要啦都於左今日要返工,

去到火炭買早餐啦,入到麵包鋪咩麵包都冇,

唉.....咁買左杯凍奶茶就算啦,

上到去等左一陣珠珠都返黎啦,佢買左三文治奶茶,

我話你就好啦買到野食,佢二話不說比左一半我,

我緊係要啦,真係要食d野架,唔係肚餓不過早上唔食小小野好以爭d野咁,

食完就開工啦,我要做0既工作今日都做晒啦,所以今日做第二d野,

屈尾.........全日都係到屈鐵線,雖然隻手唔痛,但係耐左都係有腫0既感覺,

我今日做得好快,到左晏就我就叫人幫我買飯,

我大佬黎架嘛緊係唔洗自己做野,其實係我平時好人姐,

我對人好人地自然對我好架啦,飯到左食左一半左右就冇食到啦,

因為好飽真係食唔落,食完珠珠佢地都返上黎啦,

就一齊打機,不過個個打唔同的game,

好快就差唔多放工,突然黎貨.........

黎六板珠仔......一板成一噸半,

拉晒入倉我累到隻野咁...又污糟....又重到死....又出晒汗....

放左工就快快回家...沖個涼食左小小野,就出左去做gym啦,

去到gym房做完跑埋步都成9點半,返到屋企又沖涼,

不過出身汗真係好舒服,好鐘意做完gym肌肉痛果種感覺,

沖完涼發現左胸口有三條痕....

影相冇咁紅,真人真係血紅色.......

算吧啦,我都好累啦,我去訓啦。

《《做完gym聽日唔知會唔會累呢?》》

發表時間:2008-09-24 10:31 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Leader2008 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]