今日都直頭冇野做,不過我知聽日會開始多野做,
因為我要做0既工作一琴日以經做完,所以我癘咩野做,
但係新珠琴晚返貨,其他拉珠的同事會有返野做,
不過拉珠一定唔到我做啦,但我又冇野做又唔可以坐係到,
咁我就周圍搵d野做下啦,例如:掃地,執台.....等空閒工作,
不過今日早上好以打杖咁,同事太耐冇用台,好多雜物係台上面要清理,
個場又好迫好多野,所以要好快咁執好晒佢,
做完出晒汗,跟住搵左一d好柔閒0既野做,
一路做一路抖,今日一早就開會,不過係針對某d同事,
做野做黎做去都做唔好,所以就開個會話下佢地,
叫佢地做返好佢,做唔好就會抄人,
到左晏就食左小小野又係打機,跟住冇咩發生就差唔多放工啦,
不過今日要開OT,所以6點先放工,
放左工就返屋企沖涼食飯,都冇去到做gym,
因為gym唔係日日做架,琴晚磅一磅輕左4磅,
因為我又開始地獄式特訓,希望KEEP到最好。
《《除左返工平時好悶》》
|