<
 
Leader2008
暱稱: AlienChan(leader)
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
出差
真係黑~~
好耐都冇寫過日記!!
又打風喇!!
第一次咁嬲!!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
張小嫻
喜歡了一個人,但是你身邊或他身邊已經有另外一個人了。每次跟他見面也很快樂,分手之後卻很徬徨,要不顧一切走在一起嗎?不是不可以,只是,這樣做的話,大家都 要犧牲很多,大家都會很痛苦,尤其一腳踏兩船的那一個。喜歡一個人,當然不希望他受到折磨,於是,只好不再接近他,寧願大家一起忍受那小小的痛苦、小小的寂寞、小小的思念……
現在雖然不能一起,甚至將來也不會一起,然而,那微小的痛苦,卻能滋養生命,讓你知道,永遠有一個人,遠遠的、輕輕的愛著你。
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
><
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 59
今日人氣: 11
累積人氣: 2201
2008 年 9 月 25 日  星期四   晴天


開始多野做!! 開心 分類: 未分類

今日都直頭冇野做,不過我知聽日會開始多野做,

因為我要做0既工作一琴日以經做完,所以我癘咩野做,

但係新珠琴晚返貨,其他拉珠的同事會有返野做,

不過拉珠一定唔到我做啦,但我又冇野做又唔可以坐係到,

咁我就周圍搵d野做下啦,例如:掃地,執台.....等空閒工作,

不過今日早上好以打杖咁,同事太耐冇用台,好多雜物係台上面要清理,

個場又好迫好多野,所以要好快咁執好晒佢,

做完出晒汗,跟住搵左一d好柔閒0既野做,

一路做一路抖,今日一早就開會,不過係針對某d同事,

做野做黎做去都做唔好,所以就開個會話下佢地,

叫佢地做返好佢,做唔好就會抄人,

到左晏就食左小小野又係打機,跟住冇咩發生就差唔多放工啦,

不過今日要開OT,所以6點先放工,

放左工就返屋企沖涼食飯,都冇去到做gym,

因為gym唔係日日做架,琴晚磅一磅輕左4磅,

因為我又開始地獄式特訓,希望KEEP到最好。

《《除左返工平時好悶》》

發表時間:2008-09-25 08:18 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 Leader2008 的日誌)


ghostice 於 2008-09-25 09:21 PM 發表:
哥哥'!
cOmMeNt 4* U'!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]