可能我講得唔清楚,唔係件事0既問題,
係個人0既問題,妳唔返學唔代表個人唔存在,
仲有一樣野係我真係唔會在相信妳,
妳死心啦,妳換個男朋友啦,好嗎............?
我覺得我真係唔適合妳,我地性格跟本唔夾,
可能妳話3年半啦,宜家先話唔夾,
好多人拍拖10年都係分手,結婚都會離婚啦,
唔通人地又要講呢句說話,因為人會變架,
性格都會跟住變架,所以一開始覺得夾唔代表一世都係,
我同妳3年半我夠覺得妳會專一啦,點解又會出現第三者啦,
難度真係我0既錯咩,妳話我宜家傷害妳,
但妳同佢做咁多野傷害左我,妳係咪又唔知呢?
成日話要一齊一齊,妳又有冇諗過一齊返妳要點做呢?
呢排同妳散完又一齊好多次,但每一次同返妳一齊妳都即時變啦,
一同妳散妳又變到好以好著緊,我真係唔知妳諗咩囉,
妳每一次都講到好好,應承會點做點做,
但係妳講完就好以等於自己做左咁,我每次都話妳岩岩講咋wo,
未做架wo,唔好成日以為講完就等於做左,咁就想同返我一齊?
唔係咁兒戲呀嘛,妳真係鐘意我都唔會忍心見到我咁辛苦啦,
愛一個人唔一定要擁有,但最好唔好比人辛苦囉,
我對住妳真係好辛苦呀大佬,又要迫自己去相信妳,又要驚妳呢樣果樣,
拍得咁辛苦做咩呢?不如算啦,分手吧啦,
我想係呢到講我同妳正式斷絕關係......戶不相干。
《《唔好在搵我,同埋自己走上黎我屋企,我好憎呀》》
無法廝守終生的愛情,不過是人在長途旅程中,
來去匆匆的轉機站,無論停留多久,
始終要離去坐另一班機。
|