又到聖誕節,今年聖誕嘅願望同以往有d唔同,唔再係想要d咩禮物,而係希望有人可以同我一齊過(指嘅當然係女仔啦)
可惜BB去咗大陸,冇得同我一齊過...而家將所有嘅希望擺哂係佢到!希望可以同到佢一齊過,滿足我一直都想達成嘅願望
希望呢個世界真係有奇蹟,希望我嘅願望可以達成啦!