2007 年 2 月 12 日 星期一  |
| 雨過天清... |
經過兩個缺點之後.....
我都有反醒過.....
講都咁多.....下次見...停一停!諗一諗!我仲有野講
後日就便服日啦))好似當左音樂日無到
個日著咩衫好呢@@"
諗緊...係wo..個日放左學仲要去.....唔講得住!星期四先同大家宣佈
痛苦中...仲諗緊....算啦個日拎起邊件就著啦
NDSL入手...玩翻版...)))諗緊唔知有無海關睇我個日記呢...有親戚既做海關都幫幫手唔好爆出去
WII既COOKING MAMA都入手左
仲未開
比張相大家睇
聽日先啦
溫書牙...聽日中測同英默- -8
|
| 刊登時間︰2007-02-12 10:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|