"_[[一切在乎×﹏珍惜∣∥熙."=]夜

希望大家日日都會黎啦*”=]]

 

2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


雨過天清...

經過兩個缺點之後.....

我都有反醒過.....

講都咁多.....下次見...停一停!諗一諗!我仲有野講

 

後日就便服日啦))好似當左音樂日無到

個日著咩衫好呢@@"

諗緊...係wo..個日放左學仲要去.....唔講得住!星期四先同大家宣佈

痛苦中...仲諗緊....算啦個日拎起邊件就著啦

NDSL入手...玩翻版...)))諗緊唔知有無海關睇我個日記呢...有親戚既做海關都幫幫手唔好爆出去

WII既COOKING MAMA都入手左

仲未開

比張相大家睇

聽日先啦

溫書牙...聽日中測同英默- -8

刊登時間︰2007-02-12 10:25 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LiaMSaBeaR 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LiaMSaBeaR
暱稱: "_[[一切在乎×﹏珍惜∣∥╴熙"
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2007-03-14
2007-03-13
沒有...很消沉......
雨過天清...
呢排壞事連連..希望明...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友