2007 年 3 月 13 日 星期二  |
| 2007-03-13 |
死啦....死得啦!!!?
今次中英測死緊
聽日考體育同科學....咪書啦咪書啦!!
mm東升哥同老張黎我到打機@@"
點算牙....
中英文牙.....
算了!!只好下次努力點吧
我發覺小學同學跟我比較FrIEND D呢>W<
點解呢??
劉熙熙))(自稱既唔關我事-0-)
鐘姐!!?
李WING
重有....恩....
廖嘉阿!!!!!!!!?!"
都有聯絡既~~
有時去打下波咁啦!!
全全@@"
我係BLOG到提你係咪好開心呢
星期六可以同到你地又去AIA
希望會開心點呢
唔好有又人無啦啦嘈番起點事....
希望吧希望呃
這日記好像好像只有我在看-0-
HELP!!HELP!!!!!!!
自己一邊看著科學書一邊自然自語
算了...三時正溫書!!!!
................8了
|
| 刊登時間︰2007-03-13 02:11 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|