"_[[一切在乎×﹏珍惜∣∥熙."=]夜

希望大家日日都會黎啦*”=]]

 

2007 年 3 月 13 日  星期二   落雪


2007-03-13

死啦....死得啦!!!?

今次中英測死緊

聽日考體育同科學....咪書啦咪書啦!!

mm東升哥同老張黎我到打機@@"

點算牙....

中英文牙.....

算了!!只好下次努力點吧

我發覺小學同學跟我比較FrIEND D呢>W<

點解呢??

劉熙熙))(自稱既唔關我事-0-)

鐘姐!!?

李WING

重有....恩....

廖嘉阿!!!!!!!!?!"

都有聯絡既~~

有時去打下波咁啦!!

全全@@"

我係BLOG到提你係咪好開心呢

星期六可以同到你地又去AIA

希望會開心點呢

唔好有又人無啦啦嘈番起點事....

希望吧希望呃

這日記好像好像只有我在看-0-

HELP!!HELP!!!!!!!

自己一邊看著科學書一邊自然自語

算了...三時正溫書!!!!

................8了

刊登時間︰2007-03-13 02:11 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LiaMSaBeaR 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LiaMSaBeaR
暱稱: "_[[一切在乎×﹏珍惜∣∥╴熙"
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2007-03-14
2007-03-13
沒有...很消沉......
雨過天清...
呢排壞事連連..希望明...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友