"_[[一切在乎×﹏珍惜∣∥熙."=]夜

希望大家日日都會黎啦*”=]]

 

2007 年 3 月 14 日  星期三   晴天


2007-03-14

測驗........唔好提啦-0-

今日....都唔好提啦

星期五..好緊張牙! ))個頭生虫@@"

好得人驚

岩岩食完飯...一碗飯送好多既西生菜....

星期六又去aia...一定好開心))希望唔好咁多人啦

呢排影左好多相..有無人比個上傳圖片既網[比我牙///要快靚正

又諗唔係有咩講啦-0-

聽日考人文 

我個頭又變番以前咁啦-0-

諗起個個頭生虫就好驚

.....................................................

真係好得人驚-0-

讀主愛既人先知咩黎?

頭生虫@@”

刊登時間︰2007-03-14 08:54 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 LiaMSaBeaR 的日誌)


4e\/er`s海棠姐* 於 2007-03-17 11:51 AM 發表:

/口\睇下我幾好人牙`
你吾幫我留言我都幫你留牙-3-"
       唉` 心淡到爆炸。
無牙. 見你好似好慘甘,
無人幫你留言XD!呵呵*
But.anyway十卜下`
最衰睇吾到頭生虫個樣--"
真系好核突架!?/3\ 
得閒上黎我個Blog坐下拉.
http://blog.qooza.hk/candyT
               byCandyT`

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





LiaMSaBeaR
暱稱: "_[[一切在乎×﹏珍惜∣∥╴熙"
性別: 男
國家: 香港
最新文章
2007-03-14
2007-03-13
沒有...很消沉......
雨過天清...
呢排壞事連連..希望明...
文章分類
全部 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友