2007 年 3 月 14 日 星期三  |
| 2007-03-14 |
測驗........唔好提啦-0-
今日....都唔好提啦
星期五..好緊張牙! ))個頭生虫@@"
好得人驚
岩岩食完飯...一碗飯送好多既西生菜....
星期六又去aia...一定好開心))希望唔好咁多人啦
呢排影左好多相..有無人比個上傳圖片既網[比我牙///要快靚正
又諗唔係有咩講啦-0-
聽日考人文
我個頭又變番以前咁啦-0-
諗起個個頭生虫就好驚
.....................................................
真係好得人驚-0-
讀主愛既人先知咩黎?
頭生虫@@”
|
| 刊登時間︰2007-03-14 08:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
4e\/er`s海棠姐* 於 2007-03-17 11:51 AM 發表:
/口\睇下我幾好人牙` 你吾幫我留言我都幫你留牙-3-" 唉` 心淡到爆炸。 無牙. 見你好似好慘甘, 無人幫你留言XD!呵呵* But.anyway十卜下` 最衰睇吾到頭生虫個樣--" 真系好核突架!?/3\ 得閒上黎我個Blog坐下拉. http://blog.qooza.hk/candyT byCandyT`
|
|
|