| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 8 月 4 日 星期四 |
 |
|
|
 |
|
今日朝早8:00就起咗身lo
咁就玩咗一陣電腦啦~~
到咗10點幾就出咗街
因為約咗同人地去睇戲呀
我地3個----Katherine+Cathy+我一齊去睇"謊島叛變"
呢套戲好好睇呀~~~好正呀!
不過有少少係''核突''野
但係個男主角好型喎
女主角又好靚喎
總之呢套係好戲啦^^
咁睇完戲之後就去咗"維園"間餐廳度食lunch~~
食lunch個時就多咗個fd啦--------婷
食完lunch就去咗觀塘間"apm"
個度雖然係好大!!但係我覺得無咩野睇~~
咁行行吓就去咗"無印良品"度買咗幾枝筆啦
跟住又係度行...行...行...行...
到咗最後就食咗碗糖水就返咗去葵芳
不過係搭地鐵既途中~~
我地係咁係度玩~~so happy^^
跟住呀媽就打嚟叫我返屋企
因為我覺得都幾夜架啦~~~6:30
但係我個2個fd佢地竟然仲話要繼續行街喎
唉!!!!咁我就唔理佢地就返咗屋企啦
PS真係好開心呀~~~同返以前d朋友一齊!!
希望下次再一齊出嚟玩啦!!!
|
刊登時間︰2005-08-04 10:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
|