*∼平平無奇的一天”∼
今日朝早起身好悶呀=.=無咩野做!
咁咪到咗11:45睇----->包青天^.=好好睇呀GOOD
之後係咁係度*.*狂彈琴--->因為下晝要去學琴呀!
and than因為係第一日學樂理~所以有dd緊張>.<
不過原來樂理都唔係好難啫____幾easy呀^^
But要學到成8:00至返到屋企=.=
PS:好辛苦呀