|
嘩!!!今日好攰呀~~
今日一朝早起身返學-.-Today要去~鯉魚門日營
搭車好奈至到x.x
一去到就係去接待室度 碳_吓d冷氣^.^ 不過........
之後就要出去同陽光玩遊戲啦----------"組團遊戲"~.45曬&好悶
玩 嗰d遊戲有d好>有d唔好'' **有好多蚊呀!我餵晒d蚊**
玩咗好奈___曬到黑晒@@得番一個鐘可以玩咋---
人地一早就可以自由活動#but我地玩咗唔夠10分鐘既桌球就去咗食lunch~
食完lunch^^就又嚟過"組團遊戲"~不過今次好d啦!
可以係有冷氣既地方玩--正!!!!!!
PS>>>>>曬到成個馬騮Pat咁=.=
|