|
派咗成績表啦~~
今日擺咗個烏龍=.=
原本今日係9:00至要返學~但點知我dump咗張通告-.-
唔記得咗個時間>_<就以為係好似平時既時間返學~~~
咁就早咗返學*.*唔怪得知一返到學校就無咩人啦!!!
咁我見到有個fd又係咁早返^^咪同佢上咗classroom傾吓''計''lo
好彩都無咁悶@.@
到咗9點幾....就開始結業頒獎禮~~~~~~
都幾無聊架!!係咁喺度頒獎+.=
咁之後就上課室攞>成績表<啦!!好緊張呀!!
不過都係同上次一樣=.=
無進步....亦無退步>>>>>>/好無奈呀*#%^
好彩可以升返上去''原班''---------->!!!(係精英班嚟架)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
暑假唔好咁快過啦^.^
|