|
~=.悶.=~
今日本來諗住9:15起身~因為要返學校搞個飛機設計既野>>
點知果個咁既---鬧鐘佢竟然唔''響"!!!
搞到我爭d遲到呀=.=不過好彩最後都無late~>~
我本來以為果個飛機設計會==好好玩啦!!!!!
點知原來係超級悶@>加無聊\\//
到咗12:00終於可以-----走走lo
之後食完飯又要練琴+.-聽日要表演啦
好緊張喔~~~~
and than就同媽咪去百住買咗個pizza>.<返屋企整啦
點知唔識整=.=(失敗)=-=-=-=-=濃咗
不過好在買咗ice-cream補番數啫^.-嘻嘻
PS----好緊張呀>.<
|