2006 年 7 月 2 日 星期日
我覺得我自己唔靚........ 我今個暑假 要改變一下自己* 今日介親•3• 好痛牙~
2006 年 7 月 1 日 星期六
BAND SHOW 成功 G~LING .阿林. G~LING好靚>3< 阿林好型* 如果我有G~LING咁靚就好→
2006 年 6 月 30 日 星期五
*<CaRICE姐>今日幫我整左好多photo»»»
2006 年 6 月 29 日 星期四
今日好悶個陣時" 睇左好多暴力熊..... 我日記都有好多>3< e+好中意暴力熊........ 因為我中意粉紅色=3= 好靚呀*暴力熊~ 今日傻沅比左個閃字我 快d放假la...... •上帝愛我 張燊悅 求他哄我入睡 夢囈耳語一堆 不再指尖敷衍的親我嘴 夢會流淚 難為身心都缺水 拼命喝水贖情罪 給我憐和憫 可抹掉淚印 求他送我玩具 木偶布偶一堆 可伴我棲身這凋空廢墟 或太過荒謬蒼天都不允許 註定去享受情罪 給我憐和憫 請再度護蔭 淪落至此 呼吸已難純潔 可否天真一次 盼上帝願眷念我讓好運不改變 見諒無知 寬恕情痴 可惜福音暗示緣份到此 求下輩子 不需再續前史 犧牲都不想試 盼上帝願照耀我在黑夜的小臉 繼續無知 再遇危險 可不可姑息我多半次
2006 年 6 月 28 日 星期三
悶死呀* 今日去左mi姐屋企 無奈........ 佢成日都話自己 好好人*好想死呀 去佢屋企吹水 去佢屋企慘 佢成日都話自己(好好人) 我仲好人呀*無奈