2006 年 5 月 23 日 星期二
今日放學* 我同牙林*牙c*大孖*kwan* 去大快活食野....... 之後我地係條街到行* 好無聊牙\\ 今日又落雨 * 好彩個頭無濕........ 因為我有<姐>^o^ .............................
2006 年 5 月 22 日 星期一
2006 年 5 月 21 日 星期日
今日落好大雨=o= 因為咁無得出街........ 好悶牙*我可以做d咩野牙 悶到想死 有無<人>牙>o< 我要........<人>牙* 悶到嘔牙 *我想要一個<哥哥> *<你>可唔可以做我<哥哥>?
2006 年 5 月 20 日 星期六
今日同大孖影左好多相...... 大家睇下靚唔靚>~< 我覺得<蘋果>都幾好聽*** ◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆ 鄧麗欣*被遺棄的公主 水點敲窗聲聲響 也似笑聲跳著唱 笑我怕陌路太長 誰終於打開這片窗 *溫室開的花風霜 錯過了可愛賣相 放棄也但別放涼 求天多給幾次創傷 流連陌路大街上 找你卻欠缺方向 累了再笑更牽強 退避放棄這真相 誰為了我怕刺傷 捍衛是大理想 從前快樂舊模樣 為何現在是雕像 傷害過我仍心癢 扮作已記錯方向 放任愛你這真相 童話賜予我內傷 照著夢幻鏡中 公主只靠扮相* REPEAT* 流連陌路大街上 找你卻欠缺方向 累了再笑更牽強 退避放棄這真相 誰為了我怕刺傷 捍衛是大理想 從前快樂舊模樣 原來幻像是這樣 感動到我迷戀上 直至我記錯方向 碎掉愛你這真相 童話賜予我內傷 照著夢幻鏡中 公主這個敗相
◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆◇◆
2006 年 5 月 19 日 星期五
今日好正........ 上堂串個miss* 佢條8婆煩到死牙.......... 成日話要靜wor* 之後我同miss講*** <要靜去圖書館> miss個樣好 我個樣就好 <><><><><><><><> 放學打左一陣排球* 好玩.....好正^~^ 幾日無打la........