2006 年 6 月 4 日 星期日
無 情打日記
2006 年 6 月 3 日 星期六
今日去左君堯屋企 同佢打波.吹下水 好玩牙....... 仲有同佢影左d相 我覺得幾靚 之後我地無野做 睇左一陣電視 我就番左屋企LA* 今日好 ........
2006 年 6 月 2 日 星期五
今日落大雨=3= 所以早放....... 放學同牙c*大孖 去左新港城行左一陣 之後我想玩捉...... 大孖同牙c捉到我嘔 不過好好玩........ 5:00就番到屋企*
2006 年 6 月 1 日 星期四
今日上堂個陣* 因為無食早餐...... 所以上堂食3文治* MISS睇唔到........ 好好味~< 今日好無聊....... 無野好打***
2006 年 5 月 31 日 星期三
腸胃炎*好痛>v<救命