2006 年 5 月 30 日 星期二
今日好唔開心* 有d人同我講左d野 我就唔開心牙 唔開心*~*
2006 年 5 月 29 日 星期一
幾日無打日記........ 因為電腦壞左牙* 2日都無上網 個電腦好有問題牙>3< 我好憎你牙~電腦
2006 年 5 月 26 日 星期五
今日放學個陣時* 同miss去飲野........ 好好味..... miss請左7個人* miss好有錢牙* 之後同miss玩數字球* 好耐無玩牙........ 今日玩到好開心*
2006 年 5 月 25 日 星期四
*今日練波* 練得好差......... 比賽個時又開唔到波 都唔知做咩 打得唔好又比miss鬧* 可能唔開心la e排好多野唔開心牙......... 好煩*好煩*好煩* 煩
2006 年 5 月 24 日 星期三
今日放學番屋企開電腦* 個電腦都唔知做咩撚野..... 上極都上唔撚到網* 攪到我發脾氣........ 之後我老母係到嘈嘈嘈* 勁撚多野講...... 聽到我仆曬街* 有佢講就無人講~ ...... 無奈....... 屈到我無野可以講wor*
*勁唔開心*