| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 20 日 星期一 |
2007-08-20 
|
|
今日傻仔同我出去搵牙瑩拎野=)
之後行左陣. 吾知系我白痴得濟定咩..
俾佢笑左我好多次!! 但系佢d品味好特別咯! 
鍾意睇d關於糖尿病.膽固醇既書!哈哈=)
之後去左city super.但太凍! 所以出番去探子珊同牙瑩..
見到d cake好想買哂去!不過我仲要去買餸..吾夠錢買添*0*
之後諗左好耐..決定左要子珊話好味既黑莓芝士餅=)
個傻仔偷左我銀包又吾俾錢!!
之後就真系吾俾錢就走左..哈哈^^"下次提我俾番!
番到屋企..第一時間食個芝士餅! 超級好味!!
個一刻覺得好幸福咯! 哈哈..食完就落街買餸喇..
我又要買餸煮飯喇! 煩死*0*
夜晚見媽咪咁累咁辛苦..都真系有d心酸!
所以幫佢搽按摩膏.順便同佢按摩!做番個孝順囡先=) 呵呵*
雖然我隻腳..同埋....都好痛...不過算啦=)哈哈!
|
| 刊登時間:2007-08-21 12:18 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 51 | »
|