♥   HCL  I ♥U  

Lok_1121
暱稱: 細粒*
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-09-13
2007-09-11
2007-09-03
2007-08-31
2007-08-30
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
雞雞XANGA*
MY XANGA*
林小添XANGA*
家利XANGA*
衡衡XANGA*3*
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 2007 年 8 月 17 日  星期五  晴天


 2007-08-17  

 

 

 

         呢排懶..而且發燒! 所以有幾日冇打blog=)
       前日冇去補課.諗住扮病.點知真系發燒.. 之後..
          當然照番去跳舞. 點知熊爸爸都系到囉!
      到左夜晚.熊爸爸話我佢牙><我冇牙!我真系病ma..
         講番今日. 都系番去跳舞..學左隻好得意既舞!
     我照樣同好可愛既峰峰 佢好鍾意痴住我嫁!成日都拖實我=)
     埋位個時會拖我埋位~哈哈! 跳舞個時同佢都好夾=) 跳得好開心咯!
       不過包包話我同峰峰好兩小無猜..always拖住跳黎跳去..
             吾知俾咩反應佢好..*0*..哈..哈..哈...
      跳完之後..同包包同細婷食野..講番跳舞d野真系好好笑!然後番家*

  唉..一發燒就喉嚨痛.一喉嚨痛就生飛滋..一生飛滋我就想喊..

ps: 峰峰系一個升中三而且好可愛既小朋友=)
         放心! 我吾會食左你既!

 

刊登時間:2007-08-17 07:31 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]