2006 年 8 月 1 日 星期二  |
無聊-O-  |
|
琴晚同芬女通頂,,通到今朝8點幾,,冇訓過,,
之後芬女話訓陣,,咁之後我就落左街街..買野,,
之後番左泥見到芬芬ADD我,,咁我就應番佢機.,
佢問我今日出唔出去,,之後係度傾傾傾,,
之後毛毛,,呂巫都ADD我,,呂巫好無聊也,,
><全日係屋企,,,冇野做,,同佢地傾左陣電話,,
同芬女玩咪同CAM.,,係度睇美女廚房,,沖涼
夜晚食飯,,睇戲,,就係咁,,
|
|
幾時打的 ︰2006-08-01 11:11 PM ``泥留個言拉``吾該 改改篇日記SIN" |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
唔開心﹥﹤  |
咸濕..生日快樂"happy birthday to you-"]]
琴晚-"]]5點半俾人迫左去訓*不過都係訓唔著"
因為我個腦一直都諗起佢*全部都係我之前同佢一齊個陣既野,,
同佢一齊真係好開心架,,我都冇諗住咁早起身,,
點知俾人叫左起身去飲茶茶,,起身又再照照鏡..
隻眼重係好腫腫..唔想出去添!!結果出左去,,食到飽飽,
今日係我個堂細佬生日,,佢係我屋企開PartY!!
佢地泥晒嚕,,好開心,,但係我周不時都望下個電話睇下有冇響,,
不過都係多餘...佢都話左冇機會啦..
不過我都係唔捨得放棄..唉,,遲d先再算"
不過好多謝d fd,,fd係好重要架,,多謝你地咁關心我,,
多謝你地既支持,,我愛你地唷..之後係到睇野..嘻..過左陣,
陪牙叔落左去街街買野食,,入LIFE個陣,,
撞到牙小峰師弟,,哈哈,,又高左喇佢,
之後買左好多好多野,,嘻"買左勁多野,,
番黎個陣,,撞到小傑仔,,又傾左陣,,番歸"
繼續睇野,,嘻,,之後上左日記覆佢地d留言,,
之後同姪女,堂細佬,堂細妹,表弟玩,,玩到超癲,,呵"
之後我就繼續睇野,睇左好奈,,之後打左俾咸濕,,
妖,,又訓緊教"討厭..想同人講聲生日快樂都咁難,,
5點幾打左俾波豪,,不過好靜,,得我係度問佢野,,
之後佢話一陣打番俾我,,不過我都知冇可能架喇,,
我等到7點半佢都未打泥,,我都算喇,,
咪晒時間"依家又唔係佢邊個邊個,,廢事咁煩..
之後開party,,超多野食,,見到都飽晒喇,,哈哈,,
重洗食既,,食左個少少飯飯,,飲左杯橙汁,,就飽到嘔喇,,
哈,,都算幾開心啦,,都ok咁啦,,嘻""
同波豪細佬傾左陣msn,,之後我個堂細佬倒瀉左杯橙汁""
成個鍵盤都係""個鍵盤壞埋,,火爆,,搞到要用九方,,﹥﹤
過左陣波豪打左俾我,,個陣我都唔知有咩講""
不過都係冇乜野講,,算了,,,傾左陣,,佢又要收線喇""
佢要打電話,,我在冇可能阻住佢架,,
之後番左入房,,發脾氣,,,,諗起佢*
真係好掛住佢呀!一日都係自已唔好好愛佢錫佢珍惜佢,,
依家先黎後悔,,對唔住牙,,唔想冇左你呀,,我愛你,,
唔想再打落去,,
|
|
幾時打的 ︰2006-07-27 07:31 PM ``泥留個言拉``吾該 改改篇日記SIN" |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|