今日係牙爺生日,,原本去飲茶既,
點知俾人老點左”搞到冇得飲,,
係屋企餓,,不過訓多左陣,,
訓到11點到拉,,起左身,,
睇心花放,,想煮野食”不過真係好懶*
冇煮,,d人番泥嚕..咪又係冇得食,,
又俾人昆左,,又話有野食,,超><
等到下午茶時間先可以有野食,,
好悶,,部腦又俾人用左,,
電話又冇得用,,唉,,想落街,,又唔知去邊,,
之後落左去拎蛋糕,,熱死,,
之後見到有男仔同佢牙媽落的士,,
重拎住左d行李,,好熟口面*原來唔識既,,
呵^^之後佢走左埋泥話同我做fd,,
咁咪做左fd囉”之後我拎完蛋糕之後,,
番左歸,,同佢msn,,傾左都幾多野"嘻
開餐了,,,ya,,正爆,
開party了不過d人爭晒d野泥食,,
食左等於冇食,,算,,等夜晚,
夜晚個餐就正喇,,去左尖咀食,,
D送好正,,又見到d堂家姐堂牙哥,,
好開心,,,食完嚕,,搭的士番歸… 番到歸..d人係度爭廁所,,哈,
我都廢事同佢地爭..佢地用完我先用..
幾乖,,之後就沖涼,,打日記,,
訓教教豬,
|