2006 年 9 月 12 日 星期二  |
心情不太好,,><  |
點解你好似系度避開我咁,,
吾通同你講句野都吾可以??
"我跟同你既關系已經疏遠左,,
你同之前吾同左喇"
``唉,,,><我記得,,
我地以前一齊玩玩得好開心咖"
但系依家,,已經冇可能再發生*
。。。。。。。。。。。。。。。
早上差點兒吾知醒,,
有少少燒"吾舒服><
去到樂富落雨,,凍凍,,
番到去買水,,
上堂,,悶..小息..悶..
又上堂,,不太開心,,
討厭你><憎LUN死你..
LUNCH"買左包野飲,,
吾想食野,,搵FUN佢地傾計,,
傾左陣,,去左3F睇睇..
之後落番6樓"悶,,
之後去1F,,撞到FISH,,"
"一齊去,,玩左陣,,
"我覺得佢地真系好開心,,
"之後番左班房,,悶,,
"心情麻麻,,,,,,,打鐘"
"上堂去,,悶悶,,3堂刀悶,,
訓教教豬"OK好訓,,刀系好支力"
FUCK"勁眼訓,,放學了,,
跟FUN一起GO了MK,,
開餐,,笑死,,爆死,,低B死,,HAHA"
之後系條街度玩,,
勁弱智,,頂,,
番歸去了,,在家樓下,,
撞到LOUIS"去左佢家家傾計"
"傾到HIGH晒,,傻左"
``同佢傾計真系好開心,,
可惜,,我對他只是朋友關系,,-0-
``有他這個朋友真好,
*傾左陣就走了,,佢送左我番歸"
番到去玩MSN,ICQ,,睇人日記,,
同某人傾電話"之後打埋俾FUN"
之後食飯"玩MSN,睇野,,
沖涼,,支力爆..SHIT"冇野打喇"
|
|
幾時打的 ︰2006-09-12 08:19 PM ``泥留個言拉``吾該 改改篇日記SIN" |
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 心情勁不佳,, |
今日番學,,悶悶,,
超憎你丫,,我地班某人,,
你勁黑人憎..
你依家系咪避我丫,,
當我死甘,,
見到刀好似見吾到甘,,
我甘樣真系好辛苦><
有咩你咪講囉,,
我真系好嬲好嬲你,
,憎死你,,
冇野打喇,,,勁撚興..
|
|
幾時打的 ︰2006-09-11 10:03 PM ``泥留個言拉``吾該 改改篇日記SIN" |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|