2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 凍凍地" |
今日,,一點幾起左身,,過左陣,,
LOUIS B就ADD我,,傾左陣..
我就食LUNCH"之後番左房..
MSN,,食一食飯,,有9個人ADD我,,
O晒,,,跟住就傾傾傾,,,有點悶"
聽歌歌,,就聽到依家日記呢首歌,,
覺得幾好聽,,甘我就用呢首歌做背景MUSIC"
系SUN BOY'Z既HEY YOU,,好正唷,,
以下系歌詞"
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
Hey You 每天打招呼扮隨意
無論到每個角落 都扮作巧遇
胡言亂語 忘了再講聲
Hey You 我的深呼吸未停止
還是尷尬說對白 不是太輕易
未能達意 連忙道歉不好意思
期望與你 購物吃喝
然後霸佔 霎東街的一角
讓我 來教你摺千語鶴
望與你 午夜看戲
留住票尾 到金鐘CAFE
之後 談笑劇本悲喜
但我沒法親口說我意願
圍路穿梭於你身邊
不開口怎樣發展 再碰見
Hey You 每天打招呼扮隨意
無論到每個角落 都扮作巧遇
胡言亂語 忘了再講聲
Hey You 我的深呼吸未停止
還是尷尬說對白 不是太輕易
但求下次 尋回自信想想法子
從未放棄 再遇見你
沿著線索 每天去兜路找驚喜 其實妄想一起
就你路線轉身坐你對面 凝望四季服飾轉變
不開口怎樣發展 再碰見
Hey You 每天打招呼扮隨意(欠自然)
無論到每個角落 都扮作巧遇
胡言亂語(這個叫際遇)忘了再講聲
Hey You(Hey You)我的深呼吸未停止
還在尷尬說對白 總是欠生字
未能入耳(我再試)如何令你加點注意
精彩一天只可(每次路過)
想像被愛 人群散去剩低一個
想起閃爍的一雙眼麼 勇敢一點又來過
Hey You 每天打招呼扮隨意(都太過在意)
無論到每個角落 都共你巧遇
突然下雨(不止)來讓你記住
Hey You 這個濕身的大孩子(我的深呼吸未停止)
還在尷尬說對白 總是欠生字
但求下次 尋回自信想想法子 祈求令你加點注意
。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。。
之後要出去食飯嚕,,番泥吾再打咖喇,,
就打住甘多SIN拉,,嘻"
PS"今日心情還算不錯,,
但討厭D人系MSN吾應機,,
>V<就甘拉,,天氣涼左喇,,
大家著多件衫衫拉,,"
|
|
幾時打的 ︰2006-09-10 06:08 PM ``泥留個言拉``吾該 改改篇日記SIN" |
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| unhapi>< |
今日冇乜野想打,,
>V<好大雨,,
天氣不好我心情也不好,,``
晚上只玩MSN..
聽歌仔..
PS:TO~某人,,,
我吾想你再對
我不瞅不睬唷"
你甘樣我真系好辛苦"
我面對吾到你,
希望你明拉,,
現在是12點19分,,真的很高興
"我鼓起了勇氣說"我喜歡你"
"超興奮唷,,我好期待明天"
"他的答案..嘻,,"
PS:``你小心身體唷,,知道冇,
"著多件衫衫拉,,"吾好病親唷"
"嘻,,希望你既答案吾會令我失望拉" |
|
幾時打的 ︰2006-09-10 01:29 AM ``泥留個言拉``吾該 改改篇日記SIN" |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|