搞好哂d野就出去ssp,,
搵埋老婆仔番學校,,
then,,
等埋朋仔同carmen,,
就搭校巴番學,,
but,,遲到-v-
英文::訓教and訓教,,
中文oral::出左去玩4人討論-v-,,
講左兩次野,,就算-v-`
小息,,睇牛奶,,
普通話::聽愛情轉移填歌詞,,
econ::做class word @v@,,
數學::,,我都吾知上黎做咩-,-`
lunch::我真系吾系有心叫盒黑椒俾妳食架t^t''
電腦::打左兩堂psp,,
個傻婆系到睇小云同小吉@v@''
放學::去西九行左陣,,,
送埋老婆番屋k,,
就碌左去搭bus回家,,
ps::連續兩日冇食過媽媽飯t^t''
很懷念的說,,
ps::吾知d朱古力擺得耐,,
會吾會熔呢-v-`
ps::海派甜心,,睇到本少爺好緊張!!~!!~
|