| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| 2009-12-25 |
分類: 未分類 |
訓醒之後沖涼-v-''
跟住打左陣機''
就陪爸爸落涌美食飯''
跟住行左落青衣城,,
搭mtr出ssp,
接老婆仔黎我屋k-v-`
睇死神傻了`
睇完就出mK食野''
行左陣朗豪坊'''
就上陽光打機等老婆個fd-v-`
跟住就搭mtr去尖咀''
睇燈飾=]`
買左頂聖誕帽,,很傻-v-`
行完就去搭bus去番mK''
搵糖水食``
食完又去番朗豪坊影相,,
跟住陪老婆搭的士番ssp''
送埋佢番屋k,,
我就搭bus番屋k`
跟住去涌美接林生黎我屋k
我4,5點訓左,,
佢就,,,系到打機打到8點幾先走-v-`
ps::第一年同老婆過聖誕,,值得記念@v@`
ps::16年第一次睇燈飾,,好令^v^`
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 44 | »
|
|