| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
| 2010-01-20 |
分類: 未分類 |
因為尋晚掛住睇海派甜心,,
睇到兩點幾先記得要訓,,
搞到今朝吾識醒,,-v-`
跟住,,
拿拿林搞哂d野出街-v-`
出深水涉等老婆仔-v-`
吾知點解,,
會一齊咬緊包仔-v-`
跟住搭小巴番學,,
中文::聽ar姜教作文- -`
PE::廢玩左兩堂-,-''
小息,,熱死左~"~
商業::吾記得左做過d咩-v-`
econ::位大小姐要訓教,,
我比迫抄兩份筆記t^t''
英文::訓了-,-`
放學,,搭小巴落ctw
再轉bus去ssp食明將`
食飽飽,,行左陣''
就送老婆番屋k,,
跟住就陪朋仔,,
去黃金買耳機-,-`
買完,,我就搭mtr出tw,,
搵人打機~"~
打完就番屋k了-v-`
ps::食左好多飯-v-`
ps::朋鳥同我玩下玩下,,pk了-v-`
ps::我記得有人好似話要買錶,,
but,,,,-v-`
|
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 44 | »
|
|