今日,,,矮仔生日0,,0`
好似見左成日,,,都冇同你講聲生日快樂-_-`
e家補番xD`
pS;;吾算遲牙呵0,0`
今朝,,,7點幾起身,,,
等到第一個人aDD我,,
then,,打機0,0`
打到,,,10點幾,,,第2堆人又aDD我,,
then,,又打機-___-`
then,,,出荃灣英皇`
跟住上new way唱k,,
pS;;好似系new way and,,,好似串錯xD`
唱唱下,,,出面有自助餐o既物體,,
跟住我地好'若冇其事'甘去拎野食`
then,,人地入黎叫埋單,,,俾人話/﹏\``
好彩吾駛+番錢xD`
跟住又落左去打機-_-`
then,,,,去左沙o爹王食飯,,,
跟住,,,番返英皇,,,上左機鋪`
pS;;冇俾人捉- -v
pS;;反而1月生日果個,,俾人捉0,0`
跟住搭車番屋k,,,,@v@`
|