今日考電腦,,
全部做過哂,,
but,,吾記得哂/﹏\''
吾"方"高分=,,=''
做左3個字,,
跟住勁訓,,,勁俾後面戈個煩/﹏\'''
放學,,搭小巴轉mTr,,
ps;;佢"姐"邊個,,又關我事?!",,
and''吹到我戴綠帽囉/﹏\''
then,,去左荃灣打機,,
ps;;第一次,,一條友去網吧坐2粒鐘=''=~
5點幾番屋k,,同s0n仔食飯,,
then,,落宜居打波,,
ps;;佢嬲又關我事,,一定我激佢o既?!/﹏\''
and,,打波打到肚痛/﹏\''
打完,,送完s0n仔番屋k之後,,
搭bUs番屋k/﹏\''
我又出黎啦,,好像錯位了
以前常想著,,擁有過便算了''
但我承認,,我真的辨不了''
也許,,不曾擁有更好吧/﹏\''?!
|