10點幾起左身,,好似=,,=''
跟住打左陣機,,
ar媽番黎話有m記食,,
食左個好耐未食過o既m記早餐,,
+杯m記橙汁,,蠻不錯的morning"
then,,3點幾等個fd上黎hea左陣,,
跟住又出荃灣i-one/﹏\''
ps;;吾知點解,,月打月多人=,,=''
2個變4個,,4個變7個=,,=''
網吧真系好玩d架咩/﹏\''
then,,10點半先走,,ps;;破左產/﹏\''
跟住等佢地食哂飯,,先搭bus,,
ps;;系吾系一定要講我架姐,,
我系吾系冇女會死架姐,,
乜我真系周街"了"女咩/﹏\''
11點幾先番到黎,,野都未食/﹏\''
|