8月的第一天,,
也許算是個新的開始吧xD'
今朝,,,七點幾起身開始hea,,
hea到9點到,,,開始有人打黎''
系甘叫我吾好遲到-___-''
then落左去教會到,,
進行左一個所謂o既籃球班''
ps;;每堂10蚊,,超貴囉/﹏\''
ps;;曬到紅哂-____-''再甘打法,,,遲早虛脫死'
then,,,同個fd番屋k,,,食埋飯''
沖埋涼,,搞哂d野,,出門口''
caLL埋yanyan,,去搭mtr''
ps;;叫左d人一早買定飛架啦,,,,去果日先黎搵'''
ps;;可以青衣城3間7仔都冇動漫d飛買,,,想點-__-''
then出到深水涉,,等埋yanyan,,
thenthen,,出到灣仔''
排隊入去,,,,排左半個鐘到掛-_-''
跟住好無聊n好無聊甘系個舞台下面睇'''
企到腳都斷-___-''
ps;;中川翔子,,超可愛xD''
ps;;d宅男團,,,嗌得好開心-____-''
9點鐘,,,散左場之後,,,,
落茶餐廳食野,,,,,
ps;;茄汁黑椒汁飯xD''
ps;;d cosplay人超恐怖,,-______-''
then,,,搭mTr番屋k,,,,,''
ps;;巨浪大切,,,,超好味xD'''
|